Zarząd firmy VALERIY IVANOV Kafejka Internetowa - VALERIY IVANOV, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza VALERIY IVANOV (CEIDG)
VALERIY IVANOV prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VALERIY IVANOV KAFEJKA INTERNETOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-02-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BAKALARSKA 11, PL-02-212, WARSZAWA. Główny zakres działalności VALERIY IVANOV to Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji (PKD główne: 61.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP VALERIY IVANOV KAFEJKA INTERNETOWA: 1251615260. REGON VALERIY IVANOV KAFEJKA INTERNETOWA: 14598880300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się VALERIY IVANOV
Więcej informacji o VALERIY IVANOV KAFEJKA INTERNETOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.