Sprawozdania finansowe V-Commerce Marketing

Bilans spółki V-Commerce Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
9 l. 5 mies. 8 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe V-COMMERCE MARKETING

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
Aktywa razem 70 692,63 433 118,70 554 280,05 560 653,47 612 192,25
A. Aktywa trwałe - 0,00 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 70 692,63 433 118,70 554 280,05 560 653,47 612 192,25
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne - 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 70 692,63 433 118,70 554 280,05 560 653,47 612 192,25
A. Kapitał (fundusz) własny 5 337,73 12 470,35 21 816,39 44 421,17 97 991,48
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 65 354,90 420 648,35 532 463,66 516 232,30 514 200,77
I. Zobowiązania długoterminowe - - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.