Zarząd firmy UTB - OKNO -SERWIS USŁUGI TRANSPORTOWO BUDOWLANE KAROL CHMIEL - KAROL CHMIEL, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-30
Działalność gospodarcza KAROL CHMIEL (CEIDG)
KAROL CHMIEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą UTB - OKNO -SERWIS USŁUGI TRANSPORTOWO BUDOWLANE KAROL CHMIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 143, PL-86-014, TRZEMIĘTOWO. Główny zakres działalności KAROL CHMIEL to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych (PKD główne: 41.00.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową mostów i tuneli, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych i inne. NIP UTB - OKNO -SERWIS USŁUGI TRANSPORTOWO BUDOWLANE KAROL CHMIEL: 5542637541. REGON UTB - OKNO -SERWIS USŁUGI TRANSPORTOWO BUDOWLANE KAROL CHMIEL: 34037199000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROL CHMIEL
Więcej informacji o UTB - OKNO -SERWIS USŁUGI TRANSPORTOWO BUDOWLANE KAROL CHMIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych