Firma Uss Danbar
Adres | ALEJE UJAZDOWSKIE 41, PL-00-540, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
![]() |
||
Strona internetowa | WWW.FPROP.COM |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek |
Numery rachunków bankowych |
PL15 1050 0086 1000 0090 3077 2587
PL26 1050 0086 1000 0023 2792 6016
PL39 1050 0086 1000 0023 2792 6073
|
Działalność PKD:
Firma USS DANBAR została założona 2001-12-18 i obecnie mieści się przy ALEJE UJAZDOWSKIE 41, PL-00-540, WARSZAWA. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, rozbiórka i przygotowanie terenu, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-01-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Uss Danbar (REGON 35636241100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.