Zarząd firmy USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE Piotr Kałuża - Piotr Kałuża, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Kałuża (CEIDG)
Piotr Kałuża prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE PIOTR KAŁUŻA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE GAJ 2710, PL-32-540, TRZEBINIA. Główny zakres działalności Piotr Kałuża to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów (PKD główne: 46.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE PIOTR KAŁUŻA: 6281024158. REGON USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE PIOTR KAŁUŻA: 272826723.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Kałuża
Więcej informacji o USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE PIOTR KAŁUŻA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld