Zarząd firmy Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Bujak Andrzej - Andrzej Bujak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Bujak (CEIDG)
Andrzej Bujak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB I ŁADUNKÓW BUJAK ANDRZEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem 12, PL-36-106, TRZĘSÓWKA. Główny zakres działalności Andrzej Bujak to Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany (PKD główne: 49.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB I ŁADUNKÓW BUJAK ANDRZEJ: 8141209686. REGON USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB I ŁADUNKÓW BUJAK ANDRZEJ: 69053716800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Bujak
Więcej informacji o USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB I ŁADUNKÓW BUJAK ANDRZEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może