Zarząd firmy USŁUGI TRANSPORTOWE MARBAS MAREK SZMUC - MAREK SZMUC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK SZMUC (CEIDG)
MAREK SZMUC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI TRANSPORTOWE MARBAS MAREK SZMUC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-10-19 i ma swoją siedzibę pod adresem 246, PL-37-100, SONINA. Główny zakres działalności MAREK SZMUC to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP USŁUGI TRANSPORTOWE MARBAS MAREK SZMUC: 8151571555. REGON USŁUGI TRANSPORTOWE MARBAS MAREK SZMUC: 18007410200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK SZMUC
Więcej informacji o USŁUGI TRANSPORTOWE MARBAS MAREK SZMUC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może