Zarząd firmy USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRI TRANS GÓRSKI KAMIL - KAMIL GÓRSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMIL GÓRSKI (CEIDG)
KAMIL GÓRSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRI TRANS GÓRSKI KAMIL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MODLIŃSKA 60, PL-05-152, PIEŃKÓW. Główny zakres działalności KAMIL GÓRSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRI TRANS GÓRSKI KAMIL: 5311701687. REGON USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRI TRANS GÓRSKI KAMIL: 38033089800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMIL GÓRSKI
Więcej informacji o USŁUGI TRANSPORTOWE GÓRI TRANS GÓRSKI KAMIL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach