Zarząd firmy USŁUGI TRANSPORTOWE Adam Duda PARK ROZRYWKI - Adam Duda, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Duda (CEIDG)
Adam Duda prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM DUDA PARK ROZRYWKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NA WZGÓRZU 1216, PL-76-220, GŁÓWCZYCE. Główny zakres działalności Adam Duda to Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki (PKD główne: 93.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność taksówek osobowych i inne. NIP USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM DUDA PARK ROZRYWKI: 8391594107. REGON USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM DUDA PARK ROZRYWKI: 221091187.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Duda
Więcej informacji o USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM DUDA PARK ROZRYWKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.