Zarząd firmy Usługi pomocnicze w przychodni lekarskiej - Maria Zawistowska - MARIA ZAWISTOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA ZAWISTOWSKA (CEIDG)
MARIA ZAWISTOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI POMOCNICZE W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ - MARIA ZAWISTOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW 810, PL-15-666, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MARIA ZAWISTOWSKA to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, pozostałe sprzątanie. NIP USŁUGI POMOCNICZE W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ - MARIA ZAWISTOWSKA: 5422090643. REGON USŁUGI POMOCNICZE W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ - MARIA ZAWISTOWSKA: 05197563800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA ZAWISTOWSKA
Więcej informacji o USŁUGI POMOCNICZE W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ - MARIA ZAWISTOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.