Zarząd firmy Usługi Motoryzacyjne Andrzej Czarnojan - ANDRZEJ CZARNOJAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ CZARNOJAN (CEIDG)
ANDRZEJ CZARNOJAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI MOTORYZACYJNE ANDRZEJ CZARNOJAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-01-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZYWA 3, PL-59-100, POLKOWICE. Główny zakres działalności ANDRZEJ CZARNOJAN to Pozostałe badania i analizy techniczne (PKD główne: 71.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP USŁUGI MOTORYZACYJNE ANDRZEJ CZARNOJAN: 6911036626. REGON USŁUGI MOTORYZACYJNE ANDRZEJ CZARNOJAN: 39023882500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ CZARNOJAN
Więcej informacji o USŁUGI MOTORYZACYJNE ANDRZEJ CZARNOJAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.