Zarząd firmy Usługi Krawieckie ELŻBIETA SZKLAREK - ELŻBIETA SZKLAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA SZKLAREK (CEIDG)
ELŻBIETA SZKLAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI KRAWIECKIE ELŻBIETA SZKLAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 2B, PL-58-310, SZCZAWNO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności ELŻBIETA SZKLAREK to Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego (PKD główne: 95.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP USŁUGI KRAWIECKIE ELŻBIETA SZKLAREK: 8861985556. REGON USŁUGI KRAWIECKIE ELŻBIETA SZKLAREK: 02076844100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA SZKLAREK
Więcej informacji o USŁUGI KRAWIECKIE ELŻBIETA SZKLAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.