Firma USŁUGI INFORMATYCZNE PAWEŁ BECHAJ
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL56 1950 0001 2006 8438 5184 0001
PL92 1140 2004 0000 3102 3227 4470
PL63 2490 0005 0000 4530 0067 0576
|
Działalność PKD:
Firma USŁUGI INFORMATYCZNE PAWEŁ BECHAJ została założona 2001-10-01 i obecnie mieści się przy UL. GŁĘBOCKA 54G66, PL-03-287, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie USŁUGI INFORMATYCZNE PAWEŁ BECHAJ (REGON 47291200800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach
