Zarząd firmy Usługi Finansowe Katarzyna Skrętowicz-Rakowska - Katarzyna Skrętowicz-Rakowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-29
Działalność gospodarcza Katarzyna Skrętowicz-Rakowska (CEIDG)
Katarzyna Skrętowicz-Rakowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI FINANSOWE KATARZYNA SKRĘTOWICZ-RAKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-09-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GDAŃSKA 8A4, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Katarzyna Skrętowicz-Rakowska to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura. NIP USŁUGI FINANSOWE KATARZYNA SKRĘTOWICZ-RAKOWSKA: 8792030149. REGON USŁUGI FINANSOWE KATARZYNA SKRĘTOWICZ-RAKOWSKA: 87172878000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Skrętowicz-Rakowska
Więcej informacji o USŁUGI FINANSOWE KATARZYNA SKRĘTOWICZ-RAKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może