Zarząd firmy USŁUGI EDUKACYJNE, PROFILAKTYCZNE i TERAPEUTYCZNE mgr Paulina Augustyńska-Kapsa - Paulina Augustyńska-Kapsa, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paulina Augustyńska-Kapsa (CEIDG)
Paulina Augustyńska-Kapsa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI EDUKACYJNE, PROFILAKTYCZNE I TERAPEUTYCZNE MGR PAULINA AUGUSTYŃSKA-KAPSA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 524, PL-89-400, SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE. Główny zakres działalności Paulina Augustyńska-Kapsa to Działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 85.69.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą, pozostałe formy edukacji artystycznej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pośrednictwo w zakresie prowadzenia kursów i korepetycji, działalność w zakresie pozostałej opieki zdrowotnej i inne. NIP USŁUGI EDUKACYJNE, PROFILAKTYCZNE I TERAPEUTYCZNE MGR PAULINA AUGUSTYŃSKA-KAPSA: 5611529614. REGON USŁUGI EDUKACYJNE, PROFILAKTYCZNE I TERAPEUTYCZNE MGR PAULINA AUGUSTYŃSKA-KAPSA: 52929084700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paulina Augustyńska-Kapsa
Więcej informacji o USŁUGI EDUKACYJNE, PROFILAKTYCZNE I TERAPEUTYCZNE MGR PAULINA AUGUSTYŃSKA-KAPSA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w