Zarząd firmy USŁUGI BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE Jasiński vel Flasiński Dariusz - Dariusz Jasiński vel Flasiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Jasiński vel Flasiński (CEIDG)
Dariusz Jasiński vel Flasiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE JASIŃSKI VEL FLASIŃSKI DARIUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 2, PL-87-865, SZCZKÓWEK. Główny zakres działalności Dariusz Jasiński vel Flasiński to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych i inne. NIP USŁUGI BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE JASIŃSKI VEL FLASIŃSKI DARIUSZ: 8891124037. REGON USŁUGI BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE JASIŃSKI VEL FLASIŃSKI DARIUSZ: 91101324000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Jasiński vel Flasiński
Więcej informacji o USŁUGI BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE JASIŃSKI VEL FLASIŃSKI DARIUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.