Zarząd firmy URSZULA KACZMAREK VIP CATERING, VIP CATERING RENTAL - URSZULA KACZMAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza URSZULA KACZMAREK (CEIDG)
URSZULA KACZMAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą URSZULA KACZMAREK VIP CATERING, VIP CATERING RENTAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-22 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. CZECHA 59, PL-61-808, POZNAŃ. Główny zakres działalności URSZULA KACZMAREK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników. NIP URSZULA KACZMAREK VIP CATERING, VIP CATERING RENTAL: 7821027920. REGON URSZULA KACZMAREK VIP CATERING, VIP CATERING RENTAL: 30125546000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się URSZULA KACZMAREK
Więcej informacji o URSZULA KACZMAREK VIP CATERING, VIP CATERING RENTAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych