Zarząd firmy Urszula Drozdenko - Urszula Drozdenko, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-30
Działalność gospodarcza Urszula Drozdenko (CEIDG)
Urszula Drozdenko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą URSZULA DROZDENKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-09-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HANDLOWA 13, PL-84-300, LĘBORK. Główny zakres działalności Urszula Drozdenko to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP URSZULA DROZDENKO: 9581179978. REGON URSZULA DROZDENKO: 52654317600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Urszula Drozdenko
Więcej informacji o URSZULA DROZDENKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych