Firma URBAN FLAVOURS WSPÓLNIK S.C. KOTLARZ EUZEBIUSZ
Adres | 195, PL-33-334, MSZALNICA | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami |
Działalność PKD:
Firma URBAN FLAVOURS WSPÓLNIK S.C. KOTLARZ EUZEBIUSZ została założona 2004-11-18 i obecnie mieści się przy 195, PL-33-334, MSZALNICA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują dzierżawa własności intelektualnej, poligrafia i drukarstwo, pozostały transport lądowy pasażerski, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie URBAN FLAVOURS WSPÓLNIK S.C. KOTLARZ EUZEBIUSZ (REGON 49199142100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

Promocje Biedronki pod lupą UOKiK. Sieć handlowa z zarzutami
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.