Sprawozdania finansowe Universum-I Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe UNIVERSUM-I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 240 926,30 | 8 446 872,36 | 7 104 555,35 | 7 333 990,05 | 20 133 208,07 |
A. Aktywa trwałe | 1 191 762,93 | 1 171 359,39 | 1 049 677,99 | 922 112,74 | 863 605,84 |
B. Aktywa obrotowe | 5 049 163,37 | 7 275 512,97 | 6 054 877,36 | 6 411 877,31 | 19 269 602,23 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 6 240 926,30 | 8 446 872,36 | 7 104 555,35 | 7 333 990,05 | 20 133 208,07 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 467 849,87 | 5 640 053,45 | 1 457 312,36 | 3 304 315,18 | 14 605 953,54 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 773 076,43 | 2 806 818,91 | 5 647 242,99 | 4 029 674,87 | 5 527 254,53 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 685 152,26 | 1 708 361,10 | 1 454 410,86 | 1 180 410,86 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 087 924,17 | 1 098 457,81 | 4 192 832,13 | 2 849 264,01 | 5 527 254,53 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.