Zarząd firmy Uniservice HANNA TOMASZEWSKA - HANNA TOMASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza HANNA TOMASZEWSKA (CEIDG)
HANNA TOMASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą UNISERVICE HANNA TOMASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-30 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ARMII LUDOWEJ 26, PL-00-609, WARSZAWA. Główny zakres działalności HANNA TOMASZEWSKA to Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich. NIP UNISERVICE HANNA TOMASZEWSKA: 5212852466. REGON UNISERVICE HANNA TOMASZEWSKA: 36400226700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się HANNA TOMASZEWSKA
Więcej informacji o UNISERVICE HANNA TOMASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.