Sprawozdania finansowe Umv-Trans
Dane bilansowe UMV-TRANS
ROK
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 155 771,18 | 806 122,24 | 1 161 873,98 | 1 640 873,20 | 2 483 002,88 | 1 129 358,56 | 1 411 779,47 |
A. Aktywa trwałe | 22 974,00 | 2 886,00 | 1 998,00 | 374 036,05 | 1 238 936,63 | 811 566,66 | 809 844,66 |
B. Aktywa obrotowe | 132 797,18 | 803 236,24 | 1 159 875,98 | 1 266 837,15 | 1 244 066,25 | 317 791,90 | 601 934,81 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 155 771,18 | 806 122,24 | 1 161 873,98 | 1 640 873,20 | 2 483 002,88 | 1 129 358,56 | 1 411 779,47 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -109 877,41 | -120 806,78 | -56 537,02 | 156 538,22 | 1 187 103,74 | 897 159,68 | 918 663,12 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 265 648,59 | 926 929,02 | 1 218 411,00 | 1 484 334,98 | 1 295 899,14 | 232 198,88 | 493 116,35 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | 132 402,63 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | 1 142 805,37 | 232 198,88 | 493 116,35 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia