Firma Ufa
| Adres | 25, PL-33-122, WIERZCHOSŁAWICE | |
| Województwo | małopolskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 1050 1722 1000 0091 5137 2670
PL45 1050 1722 1000 0091 5137 2662
PL55 1050 1722 1000 0090 8264 7497
|
Działalność PKD:
Firma UFA została założona 2023-07-18 i obecnie mieści się przy 25, PL-33-122, WIERZCHOSŁAWICE. Działalność firmy została zawieszona od 2025-08-31. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-03.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ufa (REGON 52589293400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.