Zarząd firmy UBOJNIA SKUP I SPRZEDAŻ ŻYWCA I MIĘSA Stanisław Ogonek - Stanisław Ogonek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Stanisław Ogonek (CEIDG)
Stanisław Ogonek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą UBOJNIA SKUP I SPRZEDAŻ ŻYWCA I MIĘSA STANISŁAW OGONEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem GARBARSKA 37, PL-32-340, WOLBROM. Główny zakres działalności Stanisław Ogonek to Przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu (PKD główne: 10.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa żywych zwierząt. NIP UBOJNIA SKUP I SPRZEDAŻ ŻYWCA I MIĘSA STANISŁAW OGONEK: 6370119647. REGON UBOJNIA SKUP I SPRZEDAŻ ŻYWCA I MIĘSA STANISŁAW OGONEK: 27272587300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stanisław Ogonek
Więcej informacji o UBOJNIA SKUP I SPRZEDAŻ ŻYWCA I MIĘSA STANISŁAW OGONEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.