Sprawozdania finansowe Ubezpieczenia Kuryś
Dane bilansowe UBEZPIECZENIA KURYŚ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 33 811,58 | 38 325,59 | 50 256,07 | 216 627,32 | 334 653,88 | 315 407,30 |
A. Aktywa trwałe | 21 000,00 | 21 061,03 | 28 858,03 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 12 811,58 | 17 264,56 | 21 398,04 | 216 627,32 | 334 653,88 | 315 407,30 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 33 811,58 | 38 325,59 | 50 256,07 | 216 627,32 | 334 653,88 | 315 407,30 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 24 478,15 | 31 848,93 | 40 782,07 | 55 809,03 | -12 344,03 | -34 476,11 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 9 333,43 | 6 476,66 | 9 474,00 | 160 818,29 | 346 997,91 | 349 883,41 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 9 333,43 | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.