Zarząd firmy UBEZPIECZENIA JOANNA KRASZEWSKA - JOANNA KRASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-10-01
Działalność gospodarcza JOANNA KRASZEWSKA (CEIDG)
JOANNA KRASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą UBEZPIECZENIA JOANNA KRASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POCZTOWA 5/6, PL-70-357, SZCZECIN. Główny zakres działalności JOANNA KRASZEWSKA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP UBEZPIECZENIA JOANNA KRASZEWSKA: 8522422543. REGON UBEZPIECZENIA JOANNA KRASZEWSKA: 32031344100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA KRASZEWSKA
Więcej informacji o UBEZPIECZENIA JOANNA KRASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.