Zarząd firmy U.P.F. DYNEX DAMIAN STRÓŻYŃSKI - DAMIAN STRÓŻYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DAMIAN STRÓŻYŃSKI (CEIDG)
DAMIAN STRÓŻYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą U.P.F. DYNEX DAMIAN STRÓŻYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOSSAKA 8, PL-64-920, PIŁA. Główny zakres działalności DAMIAN STRÓŻYŃSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim i inne. NIP U.P.F. DYNEX DAMIAN STRÓŻYŃSKI: 7641633889. REGON U.P.F. DYNEX DAMIAN STRÓŻYŃSKI: 57210546300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DAMIAN STRÓŻYŃSKI
Więcej informacji o U.P.F. DYNEX DAMIAN STRÓŻYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.