Sprawozdania finansowe Tytan Epef
Dane bilansowe TYTAN EPEF
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 11 878 355,97 | 2 114 843,92 | 2 180 961,98 | 71 768,99 | 28 573,76 | 10 257,85 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 11 878 355,97 | 2 114 843,92 | 2 180 961,98 | 71 768,99 | 28 573,76 | 10 257,85 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 11 878 355,97 | 2 114 843,92 | 2 180 961,98 | 71 768,89 | 28 573,76 | 10 257,85 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -11 595 886,77 | -12 172 406,87 | -12 780 280,95 | -13 456 989,08 | -14 563 114,78 | -15 850 180,74 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 23 474 242,74 | 14 287 250,79 | 14 961 242,93 | 13 528 757,97 | 14 591 688,54 | 15 860 438,59 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 23 438 572,74 | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.