| Adres | UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 4-1, PL-40-870, KATOWICE | |
| Województwo | śląskie | |
| Strona internetowa | stefin.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność wspomagająca edukację | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL26 1050 1399 1000 0023 3934 6385
PL40 1050 1399 1000 0023 3044 9972 |
Działalność PKD:
Firma TYSKIE INICJATYW LOKALNYCH została założona 2003-10-17 i obecnie mieści się przy UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 4-1, PL-40-870, KATOWICE. Główna działalność firmy to wspomaganie edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność wspomagająca edukację, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Tyskie Inicjatyw Lokalnych (REGON 27823167500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.