Zarząd firmy TWÓJ ZACZAROWANY OGRÓD KAMILA KAŹMIERCZAK - KAMILA KAŹMIERCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMILA KAŹMIERCZAK (CEIDG)
KAMILA KAŹMIERCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TWÓJ ZACZAROWANY OGRÓD KAMILA KAŹMIERCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-05-09 i ma swoją siedzibę pod adresem 1, PL-86-022, ZALESIE. Główny zakres działalności KAMILA KAŹMIERCZAK to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP TWÓJ ZACZAROWANY OGRÓD KAMILA KAŹMIERCZAK: 5543002603. REGON TWÓJ ZACZAROWANY OGRÓD KAMILA KAŹMIERCZAK: 52195829200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMILA KAŹMIERCZAK
Więcej informacji o TWÓJ ZACZAROWANY OGRÓD KAMILA KAŹMIERCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.