Zarząd firmy Trust Investment - El Ammouri Mohammed, prezes zarządu
El Ammouri Mohammed jest w zarządzie KRS TRUST INVESTMENT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej El Ammouri Mohammed jest również w zarządzie TRUST INVESTMENT, która została założona 2019-08-08 i ma siedzibę przy UL. HALICKA 10-11, PL-31-036, KRAKÓW. KRS TRUST INVESTMENT zajmuje się restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych i inne. NIP TRUST INVESTMENT: 6762569411. REGON TRUST INVESTMENT: 38408729400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się El Ammouri Mohammed
Pozostali członkowie zarządu
Hassan Mohamed Elbalasy | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o TRUST INVESTMENT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Polska połączy się rurociągiem paliwowym z NATO
Umowa między PERN a Zakładem Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego to wstęp do budowy w naszym kraju m.in. 300 km rurociągu do przesyłu paliw. Przedsięwzięcie, warte 20 mld zł,

Biznes: likwidacja umów cywilnych zdewastuje rynek pracy
Dewastacja rynku pracy i windowanie kosztów przedsiębiorców — to zarzuty organizacji biznesowych o projekcie rewolucyjnych uprawnień dla inspekcji pracy.