Zarząd firmy TRUCK & AGRO HANDEL - Paweł Miśkiewicz - Paweł Miśkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Miśkiewicz (CEIDG)
Paweł Miśkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRUCK & AGRO HANDEL - PAWEŁ MIŚKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PUŁAWSKA 65, PL-23-235, ANNOPOL. Główny zakres działalności Paweł Miśkiewicz to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia i inne. NIP TRUCK & AGRO HANDEL - PAWEŁ MIŚKIEWICZ: 8621037937. REGON TRUCK & AGRO HANDEL - PAWEŁ MIŚKIEWICZ: 06011422800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Miśkiewicz
Więcej informacji o TRUCK & AGRO HANDEL - PAWEŁ MIŚKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o