Firma Market Point Delikatesy
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL36 1600 1462 1740 9296 1000 0013
PL07 1910 1048 2116 4488 0191 0001
PL69 1600 1462 1740 9296 1000 0001
PL77 1910 1048 2116 4488 0191 0002 |
Działalność PKD:
Firma MARKET POINT DELIKATESY została założona 2022-09-01 i obecnie mieści się przy UL. BIEŻANOWSKA 276, PL-30-856, KRAKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują artykuły spożywcze, przetworzone owoce i warzywa, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby mleczarskie, wyroby piekarskie i mączne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-29.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Market Point Delikatesy (REGON 12255245200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych