Zarząd firmy TROJAN Serwis Blacharsko-Lakierniczy Bronisław Trojan - BRONISŁAW TROJAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BRONISŁAW TROJAN (CEIDG)
BRONISŁAW TROJAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TROJAN SERWIS BLACHARSKO-LAKIERNICZY BRONISŁAW TROJAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-02-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 159, PL-35-317, RZESZÓW. Główny zakres działalności BRONISŁAW TROJAN to Naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa i konserwacja motocykli, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w wynajmie i dzierżawie samochodów osobowych, samochodów kempingowych i przyczep i inne. NIP TROJAN SERWIS BLACHARSKO-LAKIERNICZY BRONISŁAW TROJAN: 8130014714. REGON TROJAN SERWIS BLACHARSKO-LAKIERNICZY BRONISŁAW TROJAN: 690249908.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BRONISŁAW TROJAN
Więcej informacji o TROJAN SERWIS BLACHARSKO-LAKIERNICZY BRONISŁAW TROJAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld