Sprawozdania finansowe Titanium Ruth Stryków Propco
Dane bilansowe TITANIUM RUTH STRYKÓW PROPCO
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 189 076 935,03 | 248 450 364,09 | 261 918 402,97 | 293 828 610,45 | 341 770 956,78 |
A. Aktywa trwałe | 165 964 763,44 | 230 231 125,90 | 241 627 500,52 | 279 129 679,53 | 302 296 070,37 |
B. Aktywa obrotowe | 23 112 171,59 | 18 219 238,19 | 20 290 902,45 | 14 698 930,92 | 39 474 886,41 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 189 076 935,03 | 248 450 364,09 | 261 918 402,97 | 293 828 610,45 | 341 770 956,78 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 42 945 097,26 | 91 693 905,11 | 96 624 925,45 | 84 923 209,55 | 99 870 407,93 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 146 131 837,77 | 156 756 458,98 | 165 293 477,52 | 208 905 400,90 | 241 900 548,85 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 137 893 246,32 | 139 410 004,87 | 145 180 568,61 | 193 689 752,12 | 215 535 596,68 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 7 266 294,30 | 3 364 145,42 | 2 523 555,37 | 932 103,11 | 10 589 611,69 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.