Firma Titanium Ruth Stryków Propco
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi |
Numery rachunków bankowych |
PL94 1050 1012 1000 0090 8100 6992
PL69 1050 1012 1000 0090 3213 2343
PL13 1050 1012 1000 0090 8082 9485
PL51 1050 1012 1000 0090 3213 2376 PL66 1050 1012 1000 0090 8082 9501 PL74 1050 1012 1000 0090 3213 2350 |
Działalność PKD:
Firma TITANIUM RUTH STRYKÓW PROPCO została założona 2014-04-24 i obecnie mieści się przy UL. PIĘKNA 18, PL-00-549, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują holdingi finansowe, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozostała działalność profesjonalna, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Titanium Ruth Stryków Propco (REGON 14721967000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.