Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Działalność PKD:
Firma TRICO FILIP MAJEWSKI została założona 2016-04-01 i obecnie mieści się przy UL. SWOBODNA 47, PL-41-303, DĄBROWA GÓRNICZA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, obsługa systemów bezpieczeństwa, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja nadwozi, przyczep i naczep, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane dróg i autostrad, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi gastronomiczne i cateringowe, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TRICO FILIP MAJEWSKI (REGON 36404290100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.