Zarząd firmy TRENING KONI I JEŹDŹCÓW MAGDALENA KARPOWICZ - MAGDALENA KARPOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA KARPOWICZ (CEIDG)
MAGDALENA KARPOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRENING KONI I JEŹDŹCÓW MAGDALENA KARPOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRANCISZKA HYNKA 1514, PL-11-001, DYWITY. Główny zakres działalności MAGDALENA KARPOWICZ to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność agencji reklamowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP TRENING KONI I JEŹDŹCÓW MAGDALENA KARPOWICZ: 6030026332. REGON TRENING KONI I JEŹDŹCÓW MAGDALENA KARPOWICZ: 38226822900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA KARPOWICZ
Więcej informacji o TRENING KONI I JEŹDŹCÓW MAGDALENA KARPOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.