Firma Trend Ecommerce
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej |
Numery rachunków bankowych |
PL04 1090 1056 0000 0001 4922 0117
PL23 1090 1056 0000 0001 4758 8332
PL25 1090 1056 0000 0001 4840 5521
PL28 1090 1056 0000 0001 4758 9309 PL34 1090 1056 0000 0001 4758 9298 PL67 1090 1056 0000 0001 4758 9286 PL76 1090 2835 0000 0001 5423 6040 PL81 1090 1056 0000 0001 4883 4999 PL89 1090 1056 0000 0001 4758 9278 |
Działalność PKD:
Firma TREND ECOMMERCE została założona 2016-03-16 i obecnie mieści się przy UL. MARII FOŁTYN 11, PL-26-600, RADOM. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Trend Ecommerce (REGON 36397663600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.