Zarząd firmy TRAWELL - Mirosław Pośpiech - Mirosław Pośpiech, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Pośpiech (CEIDG)
Mirosław Pośpiech prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRAWELL - MIROSŁAW POŚPIECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BONIFRATERSKA 17, PL-00-203, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mirosław Pośpiech to Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej i inne. NIP TRAWELL - MIROSŁAW POŚPIECH: 6342356430. REGON TRAWELL - MIROSŁAW POŚPIECH: 24308197000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Pośpiech
Więcej informacji o TRAWELL - MIROSŁAW POŚPIECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.