Zarząd firmy TRANSPORT SPEDYCJA MONIKA PODSIADŁO - Monika Podsiadło, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Monika Podsiadło (CEIDG)
Monika Podsiadło prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRANSPORT SPEDYCJA MONIKA PODSIADŁO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3 MAJA 2A6, PL-58-260, BIELAWA. Główny zakres działalności Monika Podsiadło to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP TRANSPORT SPEDYCJA MONIKA PODSIADŁO: 8822011761. REGON TRANSPORT SPEDYCJA MONIKA PODSIADŁO: 02191189200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Podsiadło
Więcej informacji o TRANSPORT SPEDYCJA MONIKA PODSIADŁO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach