Zarząd firmy TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA MARIUSZ KOBIERECKI - MARIUSZ KOBIERECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KOBIERECKI (CEIDG)
MARIUSZ KOBIERECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA MARIUSZ KOBIERECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PŁOCKA 97, PL-96-500, SOCHACZEW. Główny zakres działalności MARIUSZ KOBIERECKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA MARIUSZ KOBIERECKI: 7740021965. REGON TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA MARIUSZ KOBIERECKI: 61019906700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KOBIERECKI
Więcej informacji o TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA MARIUSZ KOBIERECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach