Zarząd firmy TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY Michał Kośpiczewicz - Michał Kośpiczewicz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-30
Działalność gospodarcza Michał Kośpiczewicz (CEIDG)
Michał Kośpiczewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY MICHAŁ KOŚPICZEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRAŃCOWA 52, PL-87-300, WYBUDOWANIE MICHAŁOWO. Główny zakres działalności Michał Kośpiczewicz to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY MICHAŁ KOŚPICZEWICZ: 8741452461. REGON TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY MICHAŁ KOŚPICZEWICZ: 34162312200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Kośpiczewicz
Więcej informacji o TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY MICHAŁ KOŚPICZEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny się stabilizują, ale opłaty rosną. Ile może kosztować prąd w 2026 r.
Hurtowe ceny energii elektrycznej spadają, ale to nie znaczy, że w 2026 r. rachunki będą niższe. Koszty prądu najbardziej martwią przemysł energochłonny. Spółki liczą na pomoc państwa.
Groźne dla firm zmiany podatkowe nie wejdą od 2026 r.
Od 1 stycznia 2026 r. na pewno nie dojdzie m.in. do wyeliminowania estońskiego CIT, podniesienia ryczałtu do 17 proc., ograniczenia ulgi IP Box, opodatkowania aut poleasingowych. Te niekorzystne
Budimex liczy na local content i referencje na rynku jądrowym