Firma Transport i Mechanika Adam Rejman
Adres | 2, PL-66-200, ŁUGÓW | |
Województwo | lubuskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków |
Numery rachunków bankowych |
PL69 1140 2004 0000 3602 7927 6765
|
Działalność PKD:
Firma TRANSPORT I MECHANIKA ADAM REJMAN została założona 2019-10-03 i obecnie mieści się przy 2, PL-66-200, ŁUGÓW. Główna działalność firmy to realizacja projektów budowlanych budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, kamień, piasek i glina, pozostała działalność profesjonalna, produkty górnictwa i wydobycia, inne, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Transport i Mechanika Adam Rejman (REGON 38452207000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Dostawcy stali: trzeba uszczelnić przetargi
Eksperci apelują do rządu o zmiany prawne, które wykluczą wykonawców spoza UE z postępowań, również niepublicznych. Chcą także postawienia tamy dla dostawców materiałów, np. konstrukcji stalowych.

Anielska ścieżka Adama Radzkiego
Wieloletni menedżer Benefitu Systems, operatora kart MultiSport, przeistoczył się w startupowego inwestora, ale ochoty na aktywne zarządzanie nie stracił. W transnarodowym projekcie wellbeingowym

Gospodarka uczy się rosnąć przy podwyższonym ryzyku
Polska od dawna jest wyceniana z dyskontem do innych rynków z powodu ryzyka geopolitycznego. Na naszą korzyść działa fakt, że mamy niski deficyt rachunku obrotów bieżących i coraz więcej taniego