Zarząd firmy TRANSPORT DROGOWY OSOBOWY ; TAXI PLUS GRZEGORZ KOSTYRA - GRZEGORZ KOSTYRA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KOSTYRA (CEIDG)
GRZEGORZ KOSTYRA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRANSPORT DROGOWY OSOBOWY ; TAXI PLUS GRZEGORZ KOSTYRA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIEMOWITA 315, PL-92-413, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności GRZEGORZ KOSTYRA to Działalność taksówek osobowych (PKD główne: 49.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność pocztowa i kurierska, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP TRANSPORT DROGOWY OSOBOWY ; TAXI PLUS GRZEGORZ KOSTYRA: 7282194839. REGON TRANSPORT DROGOWY OSOBOWY ; TAXI PLUS GRZEGORZ KOSTYRA: 47285719500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KOSTYRA
Więcej informacji o TRANSPORT DROGOWY OSOBOWY ; TAXI PLUS GRZEGORZ KOSTYRA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może