Firma TRANS-SERVICE Transport Krajowy i Międzynarodowy Jan Płatek
| Adres | UL. WIOSENNA 33, PL-41-253, CZELADŹ | |
| Województwo | śląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | trans-service.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Transport drogowy towarów | ||
Działalność PKD:
Firma TRANS-SERVICE TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY JAN PŁATEK została założona 1992-09-21 i obecnie mieści się przy UL. WIOSENNA 33, PL-41-253, CZELADŹ. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gotowe wyroby metalowe, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, naprawa pojazdów silnikowych i motocykli, obróbka metali i powłok, pośrednictwo w transporcie, sprzedaż detaliczna na targowiskach, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TRANS-SERVICE Transport Krajowy i Międzynarodowy Jan Płatek (REGON 27071459800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Agencja S&P nie zmieniła ratingu Polski
Agencja S&P Global Ratings potwierdziła długoterminowy rating Polski w walucie obcej na poziomie "A-" ze stabilną perspektywą.
Rynek studzi entuzjazm wobec Dino. Sprzedaż i marża nie zachwyciły
Trzeci kwartał przyniósł Dino Polska wzrost przychodów i zysków, ale nie na miarę oczekiwań rynku. Sprzedaż na porównywalnej powierzchni sklepów (LfL) była niższa od prognoz, marże osłabiły się pod
Idzie wielka górka inwestycyjna, a z nią szanse i ryzyka
Szczyt wydatkowania funduszy unijnych przesunął się na rok 2026. Przez to dynamika inwestycji w gospodarce może momentami przekraczać 10 proc. Takie rozchwianie ma też jednak swoje wady.
