Firma TRANS-MED S.C. JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
| Adres | UL. SASKA 8910, PL-03-914, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | trans-med.com.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Transport drogowy towarów | ||
Działalność PKD:
Firma TRANS-MED S.C. JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI została założona 2000-05-01 i obecnie mieści się przy UL. SASKA 8910, PL-03-914, WARSZAWA. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują transport drogowy towarów, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, zbieranie odpadów niebezpiecznych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe sprzątanie. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TRANS-MED S.C. JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI (REGON 01243704100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i
