Zarząd firmy Trako Linie Autobusowe - Wierzbicki Patryk, wiceprezes zarządu
Wierzbicki Patryk jest w zarządzie KRS TRAKO LINIE AUTOBUSOWE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wierzbicki Patryk jest również w zarządzie TRAKO LINIE AUTOBUSOWE, która została założona 2015-10-28 i ma siedzibę przy UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 15A-5, PL-50-449, WROCŁAW. KRS TRAKO LINIE AUTOBUSOWE zajmuje się pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP TRAKO LINIE AUTOBUSOWE: 8992776310. REGON TRAKO LINIE AUTOBUSOWE: 36283942300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wierzbicki Patryk
Więcej informacji o TRAKO LINIE AUTOBUSOWE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może