Sprawozdania finansowe Traker24.Eu
Dane bilansowe TRAKER24.EU
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 674 676,57 | 6 927 116,48 | 7 493 434,94 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 1 020 419,00 | 1 020 419,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 674 676,57 | 5 906 697,48 | 6 473 015,94 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 1 674 676,57 | 6 927 116,48 | 7 493 434,94 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 683 768,38 | 4 015 554,10 | 4 810 873,82 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 990 908,19 | 2 911 562,38 | 2 682 561,12 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | 843 272,45 | 639 210,52 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 990 908,19 | 2 068 289,93 | 2 043 350,60 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.