Zarząd firmy Trainport Spółka Z Ogarniczoną Odpowiedzialnością - Andrzejczak Adam Jakub, prezes zarządu
Andrzejczak Adam Jakub jest w zarządzie KRS TRAINPORT SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Andrzejczak Adam Jakub jest również w zarządzie TRAINPORT SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, która została założona 2022-04-08 i ma siedzibę przy UL. ZIELONA 77-15, PL-90-765, ŁÓDŹ. KRS TRAINPORT SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zajmuje się produkcja sprzętu sportowego. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność obiektów sportowych i inne. NIP TRAINPORT SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 7272857698. REGON TRAINPORT SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 52171884300000.Pozostali członkowie zarządu
| Kamila Limani | członek zarządu | |
| Karol Andrzej Pijanowski | członek zarządu | |
| Marcin Rutkowski | członek zarządu |
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i